JOM KELUAR DARI MASALAH KEWANGAN!!

Thursday, July 30, 2009

Diary Horlicks Roadshow..


Sekolah terakhir (SK BAGAN JERMAL)


Salam..hari ni happy sangat sebab dah mula masuk opis semula..rindu tau pada mejaku, komputerku dan lain-lain..
30 schools 4 horlicks roadshow 2009 completed..:) Suka bangat sebab tak payah menjerit sampai nak terkeluar anak tekak lagi..Hari last roadshow saya cakap dekat Kak Silah yang juga antara staf yang join roadshow.."Kak clah, rasa nak demam la, rasa gatal-gatal tekak..badan pun panas"..then Kak Silah cakap "Hah jangan nak ngada-ngada, ni esok sekolah last dah..lepas tu nak demam pun demam la.."Uiskk macam kejam je ayat tu..Adakah kebajikan staf ni tak penting?? Tapi saya gagahkan diri jua sebab saya tahu tanggungjawab saya dan kepentingan saya..Saya tahu betapa menyusahkan sekiranya saya tak dapat jadi speaker..Malam tu semasa saya tengah berehat, saya terdengar Kak Silah dan Kak Syima berlatih untuk jadi speaker (andaikata terdesak)..Nak tergelak jugak..hihi sebabnya diorang sebut sebiji-sebiji ayat macamana saya menjadi speaker..BArulah saya tahu yang staf2 lain yang ikut roadshow ni sampai dah tahap boleh hafal skrip saya..Yelah dah hampir 30 sek,,benda yang dicakapkan sama je..Yang tak tahan tu mereka siap mengajuk cara saya membuat lawak dan bergurau dengan adik-adik..Dengan trademark saya sekali diorang buat bahan..Nak kena betul!!!! Xpe xpe teruskan buat-buat tidur, terus pasang telinga..HEHE..eii rugi pulak tak rakam video masa tengah bagi speech tu..Kalau tak boleh upload kat blog..Saya memang menjadi kanak-kanak sangat masa tu..Budak2 ni kena psyco sket barula diaorang tak buat bising..Akak ni siap menyanyi - nyanyi la ko..Hambek!!!HAHAH

1 comment:

MooN CahaYa said...

Ho~ho~ho..nak membesar kuat riang setiap saat~Ho~ho~ho nak membesar pandai kejayaan selalu dicapai~~Ho~ho~ho nak membesar tinggi semua yang dibuat menjadi~Horlicks penuh kebaikan khasiat vitamin B6, kalsium dan lebih lagi!!

About Me

My photo
Sy seorg yg simple..erm..sy bknla seorg yg ssh utk difahami..pd sy kwn2 sy sng je nk fhm sy..sy suke berkwn..sy sgt syg dgn ape yg sy miliki dlm idup sy..