JOM KELUAR DARI MASALAH KEWANGAN!!

Thursday, December 11, 2008

Apa yang berlaku tatkala pembentangan L.I saya berlangsung?

Salam..hari ini 11 Disember 2008, semalam berakhirlah kegusaran dan kerisauan yang menjelma di jiwa selama ini, yang sentiasa mengganggu tidur malamku...post ini bertujuan menceritakan tentang apa yang telah berlaku sepanjang pembentangan saya.
1) Pembentangan dan soal jawab : berjalan lancar, banyak jugak persoalan Pn Haslinda tapi dapat dijawab (supervisorku banyak membantu..hehe)
2) Saham naik : Encik Zuhairi puji gue..eheh...good attitude staff, can go more...:p
3) Saham naik lagi : Encik Abdullah bagi offer letter depan Puan Haslinda
4) Penyampaian cenderahati : Pn Haslinda bagi cenderahati dari FTMK kepada Encik Abdullah Sani
5) Penyampaian cenderahati : Cenderahati peribadi dariku untuk Pn Haslinda (Selendang kiut yang saya baru beli di Pekan Rabu yang saya minat tapi demi Pn Haslinda saya korbankan jua sempena hari raya korban yang baru lepas)....Kenapa saya bagi?? ada apa2 ke? iskkkk ikhlassss...(xdenye sebab nak markah lebih..tapi kalau dapat?? Alhamdulillahhhh)
6) Surprise party untuk saya dan Puan Haslinda...makan..makan..
7) Jom tengok gambar.....



Pn Haslinda bagi komen


Bagi Adiah kt Puan Haslinda


6 comments:

Anonymous said...

dh dpt keje kna blanja aku mkn ooo

Jathniel Tong said...

oooO... my PSM supervisor. haha.. :)

MooN CahaYa said...

really Tong?? haha..Tapi Miss haslinda very nice kan Tong..?

Jathniel Tong said...

yup...

nis n4d (*_~) said...

nak slendg juge... haha..

MooN CahaYa said...

kalu ada peluang jumpe and aku ada rezeki lebih insyaAllah boleh...adiah untuk nik pon belum beli lagi..hari-hari tuntut..

About Me

My photo
Sy seorg yg simple..erm..sy bknla seorg yg ssh utk difahami..pd sy kwn2 sy sng je nk fhm sy..sy suke berkwn..sy sgt syg dgn ape yg sy miliki dlm idup sy..